2018. február 8., csütörtök

február 08

Ma este kiderült, hogy tévedésben éltem másfél hónapig. Amire azt hittem a kapcsolatunk javulásának a jele, az csak azért volt, mert R. kényszerűségből és szánalomból tűrte, hogy kedveskedem neki. Számára ez semmit nem jelentett, sőt inkább a terhére voltam talán még jobban mint eddig. Amit én egy kellemes nyak masszírozásnak szántam, neki fájdalmat okozott.
Hogy miért nem szólt erről, nem tudom?

Hamisság volt minden reakciója felém és ez kimondhatatlanul fáj és sértő rám nézve.
Ja és szerinte nem akart engem megbántani.
Hát nem sikerült.

A csengőhangot viszont kicserélte egy kevésbé fájdalmasra. Remélem ennek mélyebb pozitív oka is van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Valentin

Ma ünneplik a Valentin napot a szerelmesek. Mi ezt a szokást sosem tartottuk valami nagyra, de mivel a marketing erősen nyomja mindenhol ezé...