2018. január 27., szombat

Belváros

Tegnap a belvárosban volt dolgunk. Egy hirtelen ötlettől vezérelve belekaroltam és sétáltunk tovább. Nagyon jól esett, hogy engedte és nem lökött el magától.
Olvad a jég?
De jó lenne!

Előtte sosem csináltuk még ezt, még egy kézen fogva sétálás se nagyon volt. Persze én nem akartam, mert igazából kicsit szégyenlős vagyok. Meg ő is egy kicsit.
Mindegy is mi volt, az csak arra jó, hogy legyen egy negatív példa, amit többé nem akarok elkövetni.

Minden idő, amit nem Vele és a gyerekekkel töltök, elvesztegetett pillanat.

Éjszaka azt álmodtam, valaki nyitja a bejárati ajtót és be akar jönni. Nagyon megijedtem, arra ébredtem. Mivel Ő dolgozott, majdnem felhívtam, hogy jöjjön haza,mert félek. Mármint én, a pasi!
Aztán 5-6 másodperc után magamhoz tértem.
Ha valaki tényleg próbálkozna bejutni, úgy kivágnám, hogy a szemközti ház fogná meg.
De azért szar álom volt, na!
Éjjel meg tényleg hiányzott mellölem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Valentin

Ma ünneplik a Valentin napot a szerelmesek. Mi ezt a szokást sosem tartottuk valami nagyra, de mivel a marketing erősen nyomja mindenhol ezé...